Strategii de marketing în Personal Training & Fitness online
- Taxă înscriere: 500 lei
- Modul susţinut: online (durata: 1 zi)
Descriere
Se spune că omul nu își alege viitorul, ci își alege obiceiurile, iar obiceiurile îi determină viitorul. În prezent, industria fitness-ului este în continuă expansiune, iar majoritatea oamenilor au deprins obiceiuri privind menținerea unui stil de viață sănătos. Previziunile privind piața de online fitness indică o creștere de 2771.6 milioane de dolari până în anul 2027, în anul 2020, aceasta fiind estimată la 767.3 milioane dolari. Această creștere se datorează, în mare parte, digitalizării piețelor și accesului tot mai facil la internet.
ISRO-Fitness School, prin formatorul nostru, Petru Bozeşan (antrenor personal, fondatorul Fitfam) este prima școală de fitness din România care te învață cum să lucrezi online cu clienții, prin intermediul aplicației mobile de ultimă generație - Fitfam.
Am creat acest modul pentru toți antrenorii personali care urmăresc să își promoveze eficient serviciile și imaginea, pentru a obține venituri considerabile și notorietate. Vei afla noi metode prin care poți ajunge la publicul tău țintă, creând conținuturi și reclame atractive, cu rezultate optime. Vei invăța să dai valoare serviciilor tale, să îți manageriezi mai ușor activitatea în Personal Training, cu ajutorul tehnologiei și a unor strategii de marketing infailibile.
Programa
I. Strategii de marketing în Personal Training
1. Stabilirea și implementarea unei strategii de marketing potrivite
2. Key performance indicators (K.P.I.)
3. Social media & content creation
4. Email marketing
5. Campanii publicitare plătite
6. Analiză și adaptare
II. Fitness online
1. Crearea unei Anamneze online
1.1. Instrumente online pentru crearea anamnezei (Jotform, Google forms, Typform)
1.2. Ce întrebări includem în anamneză
1.3. Interpretarea datelor
1.4. Stabilirea obiectivelor S.M.A.R.T. cu ajutorul tehnologiei
2. Cum folosim platforma web/aplicația mobilă FitFam Workouts?
2.1. Crearea planurilor de antrenament
2.2. Personalizarea planului de antrenament pentru particularitățile clientului
2.3. Crearea planului de alimentație folosind Myfitnesspal
2.4. Sincronizarea de către client a aplicației FitFam workouts cu Myfitnesspal
2.5. Sincronizarea de către client a aplicației FitFam workouts cu Apple Watch și FitBit
3. Culegerea feedback-ului folosind aplicația FitFam Workouts
3.1. R.P.E. - definiție și utilizare în ajustarea planului de antrenament
3.2. Periodizarea planului de atrenament în funcție de evoluția clientului
3.3. Selecția exercițiilor în funcție de feedback-ul clientului
4. Evaluare clientului
4.1. Evaluarea periodică a clientului (poze, măsurători, kilograme)
4.2. Mesajele automatizate în aplicația mobilă
4.3. Crearea unei comunități în jurul brandului personal
5. Habit Coaching
5.1. Obiceiuri pentru recuperare
5.2. Obiceiuri pentru stress management
5.3. Obiceiuri pentru igiena somnului
5.4. Obiceiuri pentru a crește consecvența la antrenamentul online
6. Gestionarea afacerii de online fitness folosind tehnologia
6.1. Tipuri de pachete (one time buy, monthly subscription, pay as you go)
6.2. Forme de organizare necesare pentru a avea afacerea online (P.F.A., S.R.L., S.R.L.D.)
6.3. Contractul de prestări servicii și declarația pe proprie răspundere
- 25 septembrie 2022